Συχνές ερωτήσεις

1. Χρειάζεται service το σύστημα ασφαλείας μου και κάθε πότε;

 

Το σύστημα ασφαλείας σας είναι ένα ζωντανό κύκλωμα το οποίο δουλεύει επί 24ώρου βάσεως, συνεπώς είναι απαραίτητο να γίνεται
το service του στα προκαθορισμένα χρονικά όρια που έχει ορίσει ο εγκαταστάτης σας, σύμφωνα πάντα με τις τεχνικές προδιαγραφές
του εξοπλισμού σας, έτσι ώστε το σύστημα σας να είναι αξιόπιστο και να δουλεύει πάντοτε στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

 

2. Τι θα συμβεί αν δεν γίνει το προκαθορισμένο service;

 

Στην περίπτωση που δεν γίνει το προκαθορισμένο service, το σύστημα γίνεται ευάλωτο σε μια ενδεχόμενη διακοπή ρεύματος και
μπορεί ακόμη και να επέλθει κατάρρευσή του, αν και εφόσον οι μπαταρίες του έχουν ξεπεράσει το όριο ζωής τους και δεν έχουν
αντικατασταθεί. Το ίδιο επίσης θα συμβεί και στην περίπτωση που η ρευματοληψία του συστήματος είναι μεν κανονική αλλά οι μπαταρίες
έχουν ξεπεράσει το προσδόκιμο της ζωής τους και βραχυκυκλώσουν. Συμπερασματικά, κρίνεται υποχρεωτική η συντήρηση του
συστήματος έτσι ώστε να μη βρεθείτε σε κίνδυνο εσείς και η περιουσία σας.

 

3. Τι κάνω στην περίπτωση που ανάψει το TBL στο πληκτρολόγιο του συστήματος μου;

 

Το TBL είναι ένδειξη διάγνωσης ενός ή περισσότερων προβλημάτων στην εύρρυθμη λειτουργεία του συστήματος και στην περίπτωση
που δείτε αναμμένο το συγκεκριμμένο ενδεικτικό κουμπί, κρίνεται απαραίτητη η άμεση επικοινωνία με τον εγκαταστάτη σας προς
επίλυση του προβλήματος τηλεφωνικά, αν αυτό είναι εφικτό ή με επίσκεψη στο χώρο αν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

 

4. Τι είναι το Κέντρο Λήψεως Σημάτων και ποια η σχέση του με το σύστημα ασφαλείας;




     

Το Κέντρο Λήψεως Σημάτων είναι ένα σύγχρονο σύστημα καταγραφής και παρακολούθησης σημάτων που προέρχονται απο συστήματα
ασφαλείας σε πραγματικό χρόνο, μέσω καναλιών επικοινωνίας διαφόρων μεθόδων, εξοπλισμένο με μηχανήματα και λογισμικό τελευταίας
τεχνολογίας. Αντικειμενικός σκοπός του Κέντρου είναι να παρέχει διαρκή ενημέρωση και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου με γνώμονα την ασφάλεια και την ποιότητα, εκτελόντας πολλαπλές ενέργειες μετά τη λήψη οποιουδήποτε σήματος απο τα συστήματα ασφαλείας.

  




5. Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση που ξαφνικά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τις κάμερες απο το κλειστό κύκλωμα (C.C.T.V.);

 





Το πρώτο πράγμα που μπορεί να κάνει κανείς σε μια τέτοια περίπτωση, είναι να κάνει έλεγχο του καναλιού επικοινωνίας με το σύστημα, είτε αυτό είναι το internet είτε το 3G/4G δίκτυο, έτσι ώστε να διαπιστώσει οτι η σύνδεση του λειτουργεί σωστά και αξιόπιστα. Αν μετά τον έλεγχο δεν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα με την επικοινωνία, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας για να γίνουν περαιτέρω έλεγχοι απο εξουσιοδοτημένους τεχνικούς προς επίλυση του προβλήματος.

 

6. Γιατί να επιλέξω την BML SECURITY για τη προστασία της περιουσίας μου;

 

Η BML SECURITY είναι μια σύγχρονη εταιρεία με πολύχρονη παρουσία στο χώρο της ασφάλειας, που επενδύει στην έρευνα και την εξέλιξη των συστημάτων ασφαλείας, έτσι ώστε να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου κάνοντας χρήση των νέων τεχνολογιών.Κύρια πολιτική της εταιρείας είναι η διαρκής αναβάθμιση των υπηρεσιών της, κάνοντας  χρήση αυθεντικών προϊόντων με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας, δημιουργώντας έτσι εκείνες τις συνθήκες που θα σας κάνουν να νιώθετε και να είσαστε πάντοτε ασφαλείς.Το προσωπικό της εταιρείας είναι πάντοτε στη διάθεση σας για να εξυπηρετήσει τις δικές σας ανάγκες  διαθέτοντας 24ωρο τεχνικό ασφαλείας 365 ημέρες το χρόνο και σε συνδυασμό με την συνεχή παρακολούθηση των συστημάτων  μέσω του Κεντρικού Σταθμού Λήψεως Σημάτων δημιουργείται ένα ιδανικό περιβάλλον προστασίας και ασφάλειας για εσάς και τους δικούς σας ανθρώπους.

 


7. Μπορώ να αλλάξω τηλεπικοινωνιακό πάροχο (provider) αν είμαι συνδεδεμένος με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων;

 


Σε περίπτωση που είστε συνδεδεμένοι με το Κ.Λ.Σ. φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα μετάβασης σε διαφορετικό πάροχο απο αυτόν στον οποίο ήδη ανήκετε, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με τον εγκαταστάτη σας, έτσι ώστε να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να συνεχίσει το σύστημα ασφαλείας σας να επικοινωνεί απρόσκοπτα με τον Κεντρικό Σταθμό. Το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας είναι πάντοτε διαθέσιμο να εξυπηρετήσει τις οποιεσδήποτε ανάγκες σας εξασφαλίζοντας σε εσάς και την οικογένειά σας, την ασφάλεια και την αξιοπιστία που απολαμβάνετε επιλέγοντας την BML SECURITY και τα συστήματα της για την προστασία της περιουσίας σας.

 


8. Τι μπορώ να κάνω για να εξασφαλίσω οτι το σύστημα μου θα επικοινωνεί με το Κ.Λ.Σ. ακόμα και στην περίπτωση που δεν έχω τηλεφωνική γραμμή για οποιοδήποτε λόγο; (βλάβη,δολιοφθορά,χώρος εκτός ενσύρματου τηλεπικοινωνιακού δικτύου, κ.τ.λ.)

 

Ο ‘’παραδοσιακός’’ τρόπος  επικοινωνίας ενός συστήματος ασφαλείας με το κέντρο λήψεως σημάτων έως και  σήμερα, ήταν η σύνδεσή του μέσω σταθερής τηλεφωνίας (ΟΤΕ,FORTHNET,TELLAS,κ.τ.λ.).
Σε ενδεχόμενο περιστατικό διάρρηξης στην οποία έχει γίνει κόψιμο της τηλεφωνικής γραμμής, αν  το σύστημα ασφαλείας είναι ενεργοποιημένο θα δώσει συναγερμό, αλλά  το κέντρο λήψεως σημάτων δεν θα λάβει καμιά ειδοποίηση για το συμβάν. Κάτι τέτοιο θα έχει ως συνέπεια την έλλειψη δυνατότητας ενημέρωσης της αμέσου δράσεως καθώς και  του πελάτη.
Σας εφιστούμε την μέγιστη προσοχή σας διότι στις μέρες μας, η μέθοδος δράσης των διαρρηκτών είναι να αποκλείουν την επικοινωνία του συστήματος ασφαλείας με τον κεντρικό σταθμό λήψεως σημάτων πριν την εισβολή στο χώρο, κόβοντας τις τηλεφωνικές γραμμές, είτε αυτόνομα σε κάθε κατοικία είτε συνολικά σε ολόκληρο group κατοικιών.
Η παρεχόμενη λύση που προτείνεται είναι η εγκατάσταση μιας τεχνολογικά προηγμένης συσκευής (GSM COMMUNICATION MODULE) η οποία επιβλέπει διαρκώς την τηλεφωνική γραμμή και σε περίπτωση βλάβης ή κοψίματος της  λόγω δολιοφθοράς, αναλαμβάνει την συνέχιση της αδιάλειπτης  επικοινωνίας του συστήματος με το κέντρο λήψεως σημάτων ή και με τον πελάτη, μέσω κινητής τηλεφωνίας (GSM/GPRS).  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου